wtorek, 6 lutego 2018

Czy polskie sklepy internetowe będą musiały wysyłać towar za granicę?

Czy polskie sklepy internetowe będą musiały wysyłać towar za granicę?
Szybka odpowiedz. NIE.

Chodzi o artykuł blogera spiderwebowego który napisał. "Sklepy internetowe działające na terenie Unii Europejskiej będą miały obowiązek sprzedaży towarów do innych krajów UE. Koszty wysyłki najczęściej poniesie klient, ale nie może dojść do sytuacji, w której towar nie jest wysyłany do jakiegoś kraju."

1. Bloger nie zrozumiał. Nikt nie będzie zmuszał sprzedawców do wysyłki za granicę. Będzie zakaz blokowania po IP lub kraju wydania karty. Czyli faktycznie nic się nie zmieni.
2. Zmiana może zaboleć tylko te firmy co prowadzą sklep w kilku językach i dla Polaków dają wyższe ceny lub gorszej jakości towar (chodzi głownie o  firmy hostingowe).
Firmy gorzej traktują polskich  klientów bo skolonizowały i zmonopolizowały rynek i polskiego klienta mogą mieć w głębokim poważaniu.
3. To samo jest w handlu pozainternetowym. Do polskich marketów trafia towar gorszej jakości i za wyższa cenę.
http://wolnosc24.pl/2017/03/14/zywieniowy-smietnik-europy-do-polski-trafiaja-gorsze-i-drozsze-produkty-niz-te-zagraniczne-zobacz-czym-sie-roznia-i-dlaczego/

Mnie boli bardziej punk 3 i uważam, że unia powinna coś z tym zrobić jak mamy mieć wspólny rynek unijny.

Wydaje mi się, że Unii udaje że coś robi, to tylko działania pozorowane, z których nic nie wyniknie.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co mi wiadomo to raczej nie ma z tym większego problemu. Ja za to mogę powiedzieć, że podoba mi się to co czytałam na stronie https://www.sendit.pl/blog/automatyzacja-procesow-w-sklepie-internetowym i jak widać sama automatyzacja jest popularna. W końcu pomoże nam to w prowadzeniu sklepu.

    OdpowiedzUsuń